H&M

 

Det är när man har shopping förbud som man shoppar allra mest tydligen. Hittade en hel del plagg på h&m från MAMA avdelningen blev det tishan, den svartvita skjortan och  super skinny jeansen. Jag vet jag skulle inte köpa några mer mammajeans men dessa var så sköna och satt verkligen bra. Ett tips till er med växande mage! Den rosa skjortan är inte en mammatröja men funkar nog att ha ett tag till. Vet ni? Idag slutar jag 17.15 och efter det ska vi hämta vår nya familjemedlem, valpen! Låt denna dag gå fort. ♡


Kommentarer
Postat av: Syster

Men wow va fin😭😍

Svar: Du älskling <3 <3
Moa Nordqvist

2017-03-11 @ 14:05:19
Postat av: Frida

Så fin, jag dör 😍😍😍

Svar: Men duda babe <3 <3
Moa Nordqvist

2017-03-11 @ 19:15:33

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: