30 Maj

29 Maj

Från i söndags med syster vid hjälmaren

Ⓜ♡Ⓐ

31 månader med mitt ♡ hihi

27 Maj

Idag har jag och Axel varit iväg och tagit studentfoton tillsammans!

Tre svartvita

Selfie gånger två

26 Maj

Äter en god frukost innan fotolektionen börjar. Slutar efter den lektionen, kort dag, och kort vecka!

23 Maj

Här ligger jag och göttar mig just nu.
Alexandra tränar sina småtjejer och jag passar på att ligga i solen när man väl kan. Jag, Elin och Alexandra gick en sväng på stan förut och shoppa lite nödvändigt. Ikväll ska vi + några killar i klassen äta korv och spela kubb.

21 Maj

Tog vara på vår sovmorgon och åkte in och köpte labba och åt ute i solen på en filt tillsammans med min kära.

20 Maj

Slutade tidigt idag. Åkte hem med Axel och åt mat och sedan åka jag hem till Axels farmor och sticka lite medans han höll på med annat. Nu är jag, Axel och Gustav ute och fiskar och när vi är klara åker Axel och jag hem till mor och övernattar.

18 Maj

Godeftemiddag bloggen! Just nu sitter jag på deiles och har rast. Har jobbat sedan 12.30 och kommer att jobba till klockan 22.15 ikväll. Jobbade även kväll i fredags och dag igår, och städade kontoret innan de. Men även fast jag jobbat mycket denna helg har den varit bra. Igår när jag slutade jobbet (lördag) så köpte jag med labba från stan och åt med Gustav och Axel innan vi åkte ut och fiska. Var rätt kul att bara åka lite båt och några gäddor fick de också. När vi hade fiskat klart åkte vi hem till Axel och åt grillat. Efter maten mös jag och Grete (även Axel en liten stund) på deras tak och åt massa gott. De nya marabouesmakerna och nutella. Hamna i godiskoma efter det tror jag. Och innan jag och Axel gick och la oss så tog vi ett mysigt bad.
Imorgon ska jag klippa mig och det ska bli huuuur skönt som helst.
Lite bilder från igår då

Något jag ser fram emot

Något som jag ser fram emot just nu och som får mig sakta men säkert göra det sista arbetena är Rhodos. Jag och mina två tjejer, som jag nämn förut här i bloggen ska ju dit några dagar efter studenten. Hotellet ligger jättebra till, precis vid havet, flera fina pooler, all inclusive, fina rum och fina vänner. Ni hör ju hur djävulskt bra det låter. Det kommer bli massor med god mat och goda drinkar (förhoppningsvis goda) och fina kvällar. Mina små mysisar.

Turkiet, del 5

PARTYBILDER

Vi träffade så otroligt härliga svenskar som också bodde på hotellet, de fleasta på hotellet var svenskar och det var väldigt skönt, man kännde sig mycket tryggare!

Tack mina resekamrater Axel, Elin och Marcus för en mysig resa

ZARA LARSSON

HUR SNYGG, BRA, COOL, HÄFTIG OCH GRYM ÄR HON INTE?

Turkiet, del 4

STRANDBILDER, KVÄLLSSOL

Turkiet, del 3

STRANDBILDER

Turkiet, del 2

BÅTTUR

På morgonen så var vädret väldigt fint men de slog snabbt över och blev dåligt

Turkiet, del 1

POOLBILDER
Här kommer bilder från Turkiet, ni får olika inlägg så jag slipper bomba er med en massa på en gång! Vi har inte haft så mycket sol men vi har haft det bra ändå. (: