Axel svarar

Fråga din partner och skriv exakt så som den svarar.

1. Vad brukar jag alltid säga till dig?
Sluta!

2. Vad gör mig lycklig?
Choklad.

3. Vad gör mig ledsen?
När vi bråkar.

4. Hur får jag dig att skratta?
När du är klumpig och arg.

5. Hur var jag som barn?
Busig.

6. Hur gammal är jag?
23.
Fel

7. Hur lång är jag?
1.40.
Fel

8. Vad är min favoritsysselsättning?
Äta choklad.

9. Vad är jag jättebra på?
Äta choklad.

10. Vad är jag inte så bra på?
Laga mat.

11. Vad jobbar jag med?
Butikssäljare.

12. Vad är min favoritmat?
Tacos.

13. Varför är du stolt över mig?
För att du är bra på att städa.

14. Om jag var en seriefigur, vem skulle jag vara?
Kalle anka.

15. Vad gör vi tillsammans?
Har trevligt.

16. Vad är likt mellan oss?
Inget.

17. Vad är olikt mellan oss?
Allt.

18. Hur vet du att jag älskar dig?
Annars hade du lämnat mig.

19. Vilket är mitt favoritställe dit jag gillar att gå/åka till?
McDonalds, jobbet, Sibylla och pappa.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: