En dagens lista

Dagens humör: Startade dagen med att vara super trött, men under dagens gång har jag blivit piggare och gladare.

Dagens borde: TRÄNA! Fan vad jag har fuskat de senaste dagarna. Imorgon får jag träna igen allt jag missat.

Dagens frisyr: Inbakad fläta, sååå skönt att få bort allt hår.

Dagens smink: Endast mascara. Jag är så himla dålig på att sminka. Något som jag skulle vilja bli bättre på, ser alltid likadan ut till vardags som till fest. 

Dagens klädsel: Jobbkläderna. Svart T-shirt, blåa jeans och ett par Nike skor.

Dagens planer: Dagen är nästan slut, har jobbat öppning-stängning och inte hunnit så mycket mer idag. Ätit tacos framför lyxfällan.

Dagens vill ha: Vad vill jag inte ha?  Vill ha en nybyggd carport, kamin, ett stort matsalsbord och massa nya kläder.

Dagens fundering: Varför någon gjorde en fake Facebook av min kompis? Vad ville hen få fram och hur kan man vara så respektlös?

Dagens konstigaste: När en fågel flög in i butiken idag så jag och kollegan sprang efter med två långa pinnar och mutade den med limpmacka. Den flög längst med taket och det är HÖGT i tak på jobbet. De föll ner så mycket damm så kunderna trodde att det snöa haha. Jag var mest nervös över att fågeln skulle bajsa en kund i huvudet. 

Dagens tråkigaste: Helt klart vädret, man blev lite bortskämd av förra veckans väder.

Dagens längtan:  Måste erkänna att jag längtar lite efter vovven som snart flyttar in hos oss. Är egentligen ingen hundmänniska, men ska bli mysigt med en liten busig hundvalp här hemma. 

Dagens snap Moa:




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: