Årssumme 2015

Januari:
Gick på fest
Åt onyttigt
Badade mycket badkar
 
Februari:
Hängde på sjön
Firade älskling som blev 20
Åt många kycklingbaugetter från Labaugette
Reste till USA, New York och Florida tillsammans med Axels familj.
 
Mars:
Köpte en massa saker till lägenheten, gick promenader med Axel och Mindee i skogen
Drömde mig bort till varmare ställen
April:
Red islandshäst med tjejerna i släkten
Hämtade ut nycklarna till lägenheten
Firade lillebror som blev 8 och badade med lillsyrran
Maj:
Sprang vårruset på 26 minuter tillsammans med kollegorna
Träffade en fin vän som skulle på bal vid slottet
åt goda frukostar och middagar i nya lägenheten
Juni:
Hälsade på min blivande kissmiss
Åt goda frukostar på balkongen, åt labba på ullavi klint, gick på maskerad
Umgicks med fina vänner, spelade minigolf
Firade Minna som blev 16, skrattade med Mindee på studsmattan, gick på afterwork med kollegorna
Firade midsommar med fina familjen
Juli:
Festade en hel del hela sommaren
Åt massa gotti
Plockade jordgubbar och badade
Fiskade
Augusti:
Gick på picknick i tybblepark, hade en veckas semester
Plockade blåbär och kantareller och gjorde kantarellmackor
Åkte till askhult och shoppade på Ullared på vägen hem
Umgicks i stadsparken med mina finisar
Gick på bröllop
Hämtadetade hem lilla Lo
 
September:
Såg Zara Larsson live på Ritz
Träffade min fina vän Carro som precis skaffat sin Charlie
Gick på kräftkalas med jobbet
Fotograferades med släkten
Åkte till Spanien, Torrevieja
Mitt 50% vikariat tog slut och blev erbjuden en fastanställning på 50% och vikariat på 25% så nu jobbade jag 75% på lager 157

Oktober:
Firade fyra år med Axel och fick fina rosor, blev husägare
Var barnvakt åt en väns dotter
Var med Axel på älgjakt
Färgade och klippte håret
November:
 Firade halloween med släkten
Fyllde år och fick fina födelsedagspresenter
Var på mysfika
December:
Åt på slottskällaren
Var på julbort med käraste jobbet, blev erbjuden en fast tjänst på 80% vilket jag själkvart tackade ja till
Flyttade in i huset. Firade jul med släkten och nyår hemma med älsklingen. Bilder från det kommer så småning om. 
Hoppas ni haft ett toppen 2015 men att 2016 blir ännu bättre! Har en känsla av att mitt blir bättre. PÖSS
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: