Frida gästbloggar

Hej alla Moas läsare! Vad spännande och roligt att få komma in hit och få skriva lite. Det är nämligen så att jag valt att gästblogga här hos Moa! Tänkte faktiskt skriva lite saker om henne & om oss som vänner som ni kanske inte vet! 
 
- hon har väldigt fint hemma hos sig
- hon har världens härligaste skratt
- hon tycker inte om "andningsljudet" när man ska sova 
- hon och jag åt alltid morötter som snacks när vi var lite yngre 
- hon var med när jag fick reda på att jag blivit moster för första gången & jag grät
- hon har jävligt torr och tråkig humor, men ändå skrattar man
- hon är väldigt spontan 
- hon är en väldigt bra vän (💗)
- hon och jag säger att vi ska ses men det blir inte lika ofta som vi säger det tyvärr 
- hon har drömhår
 
det var lite saker om både henne och oss som vänner & jag hoppas att ni fick veta något nytt! 
 
Massa kramar 💗

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: