26 Mars

Här är lite fina saker jag klickade hem i förmiddags! Ett snyggt överkast och fyra prydnadskuddar, till både säng och soffa! 
Var ett tag sedan men händer inte så mycket just nu? Går och väntar in 24 April då jag och Axel ÄNTLIGEN får vårat eget hem. 29 dagar kvar, låt de gå fort! Har betalt första lägenhetshyran. (Känner mig häftig)
Vi har fått in ett nytt märke på jobbet med sjukt mycket snygga kläder för både barn, tjej och kille. Billigt är det också. Iconic sport heter det, jag köpte en hel del där idag, lanseringserbjudanden på vissa plagg så varför inte passa på? Kanske hinner fota det imorgon? Vem vet. Imorgon ska jag till tre butiker, City Gross och plocka leksandsknäckebröd och sedan Dollarstore i Laxå och Karlskoga. Imorgon kväll ska jag träffa Vega, vad vi hittar på är lite oklart än så länge. Men nu ska jag sluta och babbla. Godnatt nu ska jag kolla youtube.

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Vilka fina kuddar Moa, ni kommer få det så mysigt!!!

Svar: Eller hur, det tror jag också! :*
Moa Nordqvist

2015-03-29 @ 01:20:45

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: