19 November

 
Har gjort ett kollage på saker som jag önskar mig i julklapp, bara inredning som ni kanske ser. Det är faktiskt det enda jag behöver just nu. Kläder har jag i mängder och hinner ändå inte använda allt, och eftersom jag ska till USA i Frebruari (yaaay) så vill jag shoppa nya kläder där. Är faktiskt riktigt shoppingsugen även fast jag verkligen inte behöver något. Så ska försöka spara mina penar tills USA, vilket kommer bli en miljard gånger roligare att shoppa för där. Idag är jag ledig, får ej ihop en hel jobbvecka denna veckan. Blir endast 36 timmar vilket resulterar till lediga dagar.
På tal om inredning föresten så har jag blivit så jäkla sugen på att shoppa en massa saker tills jag flyttar hemifrån. Har spenderat många lediga timmar idag för att kolla köksinredning, det är typ det enda man kan önska sig i förväg innan man vet hur den blivande längenheten ser ut och vad som passar in. Bara min ekonomi blir lite mer stabil så är jag så sjukt redo för att flytta hemifrån, tillsammans med min kärlek 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: