18 Maj

Godeftemiddag bloggen! Just nu sitter jag på deiles och har rast. Har jobbat sedan 12.30 och kommer att jobba till klockan 22.15 ikväll. Jobbade även kväll i fredags och dag igår, och städade kontoret innan de. Men även fast jag jobbat mycket denna helg har den varit bra. Igår när jag slutade jobbet (lördag) så köpte jag med labba från stan och åt med Gustav och Axel innan vi åkte ut och fiska. Var rätt kul att bara åka lite båt och några gäddor fick de också. När vi hade fiskat klart åkte vi hem till Axel och åt grillat. Efter maten mös jag och Grete (även Axel en liten stund) på deras tak och åt massa gott. De nya marabouesmakerna och nutella. Hamna i godiskoma efter det tror jag. Och innan jag och Axel gick och la oss så tog vi ett mysigt bad. 
Imorgon ska jag klippa mig och det ska bli huuuur skönt som helst. 
Lite bilder från igår då






Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: