20 Mars

Saknar detta, London med far och syster. En favvoresa ♡
 
Idag när jag lyckligt slutade praktiken så vände humöret rätt fort när jag såg min bilnyckel inlåst i själva bilen, typiskt mig. Inte första gången de händer, glömmer den där jädra nyckeln både på insidan och utsidan hela tiden typ. Men min snälla kusin skjutsade mig för att hämta reservnyckeln, jäkla tur att jag har hela släkten på samma ställe. Nu är jag iallafall hemma. Sitter på golvet med lite musik och skriver detta samtidigt. Idag är det tre timmars träning. Om de är någon som är sugen på att åka och kolla när vi kör program så är ni välkommna till oscaria klockan 8-9. Vi har lite uppvisning eller vad man ska kalla de nu såhär två dagar innan tävlingen. Min helt kommer vara HELT full. Hatar sånt men skönt när den är över. Kommer inte ha så mycket tid till bloggen eller så lika bra att jag skriver nu. På fredag efter praktiken ska jag träffa en vän, klockan 18 kommer jag befinna mig hos en i lagets mammas frisörsalong för där ska vi fixa frisyr till tävlingen. Tävlingen är på lördag, vi kommer att samlas alla senior tävlingslag vid myrorna redan klockan 5.30 och kommer komma hem sent på lördagen. På söndagen ska jag upp i tid för att åka och städa kontoret innan jag börjar mitt andra jobb på sibylla klockan 12.30. När jag slutar där, vid 16.00 så ska jag träffa min Axel, han kommer också sova över hos mig och den studen kommer vara den ända lugna denna helg. Sen är de dags för en ny vecka igen TJOHO!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: