17 Mars

Fina vårtecken jag fick på bild i helgen, såg ni att det var snö ute imorse!? Det trodde jag aldrig.
 
Jag har haft en superbra helg. Den kommer lite kortfattat här.
Fredag- Tränade mina superduktiga småtjejer efter praktiken och avslutade fredagen med bio och övernattning med hjärtat mitt.
Lördag- Jobbade 3,5 timme mitt på dagen, städade kontoret och hälsade på getterna som farmor hämtade hem i helgen och avslutade min lördag på mysigaste sätt, med mina älskade släktingar.
Söndag- Jobbade 3,5 timme mitt på dagen, träffade Sofie, åkte efter det hem till Alexandra och träffade henne och Elin en stund och åkte sedan till Axel och sov där.
 
Idag så har jag, Elin och Alexandra varit på bodaborg. Vi fick 12 stemplar, tyckte de var riktigt bra. Bästa teamet! Imorgon är det dags för praktik igen och då ska jag och min klass till wadköping för lite mys!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: