1 Mars

Igår på håltimman åkte jag och Alexandra till Lager 157 för att kolla på ett par byxor, de slutade med att det blev tre par och en lotion, ska åka och köpa de fjärde paret idag. Men jag är nöjd, de satt sjukt bra och var de billigaste jeansen jag någonsin vart med om, fick tre par jeans för 600kr. Sen vet man aldrig hur bra kvalite de är men det är en annan femma. Igår efter skolan åkte jag och Elin med Axel och beställde studentmössa åt honom. Vid 17.00 tränade vi våra småtjejer och vid 18.30 när träningen hade slutat så åkte jag hem till Axel och mös, åkte in och köpte lite fredagsmys och så. Idag har jag änn så länge hunnit städa kontoret, ska snart äta lunch och efter de åker in till Lager 157 och köper byxorna, ett pat ljusa blir de. Sen åker jag tillbaka till Axel innan jag åker till Labaugette och köper mat och vi ska ha på lagkvällen ikväll! Imorgon är det träningdag hela dagen och på måndag börjar praktiken som är i fyra veckor.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: