4 Augusti


Igår fick jag mysa med min favorit som jag varit ifrån en vecka på grund av jobb. 
Just nu har jag frukost, sitter på jobbet, med Minns faktiskt. Hennes absolut första arbetsdag och jag ät glad att jag får dela den med henne :') set fram emot lunchen, mamma ska komma med sallad till oss. Vi slutar klockan 16.00 idag, och efter det är jag ledig, SKÖNT. 
Jobb tis, ons, tor och fre. Sen ledig. Då ska jag och Axel åka iväg någonstans bara han och jag. Behövligt, nu är rasten slut så ska fortsätta arbeta. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Har Minna börjat jobba? Vart? Nu har jag visst missat något 😜 Låter ju toppen om ni får jobba tillsammans!!! Kram

Svar: Ja jag fick in henne på bernhardson städ, hon känner sig rik som börjat tjäna egna pengar 😍 ja det blir dubbelt så kul att jobba tillsammans!!
Moa Nordqvist

2014-08-05 @ 18:38:31

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: