16 Augusti

Godkväll!
Imorse när jag vaknade for jag direkt iväg till konstoret och städade det, och städade även bilen efter det så nu är JAY så fin. När jag kom hem igen bakade jag scones som jag, Minna och Sofie åt till frukost. Vi var även en väng till marieberg på dagen och jag hittade två lådor på ikea till min garderob men det visade sig att dem inte passade, skit. Får se om man kan lämna tillbaka dem och få rätt storlek. Nu på kvällen har jag bara hängt med Sofie, Minna och Johan. Imorgon blir en mysdag innan det är jobb som gäller igen på måndag. Jag ska nämligen träffa Alexandra som jag inte har träffat på (???) sjukt länge iallafall. Ingen aning om vad vi ska hitta på men något blir. Sen på kvällen ska jag på bio med Axel, Johan, Sofie och Minna. Avslutar kvällen med Axel, Nu vet ni iallafall vad jag sysselsätter mig med om dagarna. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: