4 April

Tre bilder på mig och Mindee gos tagna för nån vecka sedan. 
Har lovat mina vänner Sofia och Vega att blogga så här får ni ett nytt inlägg ;)
Har egentligen inte så mycket att skriva om, går i skolan igen, träffar mina vänner, och jobbar lite för lite på lektionerna. Idag när vi slutat skolan så ska jag och elinpelin till marieberg och köpa ballerinaskor. På kvällen kommer Axel och sover hos mig och imorgon ska jag jobba. På söndag ska jag iväg och fiska med Axel, Filip, Linus och Gustav! Sen är det måndag igen och endast en till vecka i skolan innan lov. Vem vet om jag och Elin drar en spontanare till något annat land?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bra moi :D:D

2014-04-04 @ 17:30:03
Postat av: Anonym

Från Fia :D:D

2014-04-04 @ 20:59:39

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: