21 September

Pannkakor, syl, grädde och nutella blev det till lunch idag

Godkväll bloggen. Det är helg och det är underbart skönt. Igår kväll städade jag kontoret och precis när jag blev klar så smsade Elin mig och frågade om jag ville sova hos henne, så efter duschen packade jag och åkte hem till Elin och mös. Idag när vi vaknade åt vi en smarrig frukost och gjorde iordning oss och sedan åkte jag och Elin hem till mig. Vi har bakat och varit ute och gått en promenad med Mindee. Vi var precis till stan och lämnade Minna hos en kompis och hämtade hem Max från en kompis. Just nu sitter gullepluttarna Max, Elin och Mindee på Max rum och leker, jag ska gå upp dit så strax jag bloggat klart. Det är snart kvällsmat och efter det blir det fruktsallaad och kanske en film, vem vet? Elin ska sova här inatt och imorgon är det kalas för Mindee som gäller 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: