9 Oktober

Idag kom mina huterstövlar jag har beställt, dock råkade jag beställa fel färg. Skulle köpa svarta men råkade beställa mörkblåa så vet inte om jag ska behålla eller sälja vidare. De var snygga de också men hade lixom ställt in mig på svarta och då måste jag ha de. Om någon är intresserad är det bara att höra av sig, storlek 37. Annars då? Jo det är bra med mig, livet flyter på. Imorgon är sista praktikdagen och på fredag är jag ledig. Ganska skönt. Då ska jag vara med Axel och på lördag och söndag är det jobb som gäller och på måndag är det skola som gäller. Saknar skolan lite, gör alltid de när jag är ute på praktik, och jag som ska ta studenten snart, hur ska detta gå? Imorgon ska iallafall jag och mina små barn på konsert i stan, kul ju.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: