28 November

Tre bilder jag tog igår, himlen var så himla fin

Godkväll bloggen. Idag hade jag bara tre lektioner i skolan och en av lektionerna var idrott och en "bild", jobbig skoldag? Nej inte så. Slutade vid halv två idag, skulle egentligen slutat halv fem så de var himla skönt. Åkte hem direkt efter skolan och pluggade bort två uppgifter. Sen dess har jag inte gjort någonting. Är allmänt trött idag. Om en timma ska jag sätta mig i bilen för lite träning iallafall, vi ska få lära oss ramsdansen. Imorgon är det fredag och då är några fler lektioner inställda så slutar tidigare. Ska åka hem med Elin och mysa innan vi ska träna våra småtjejer klockan fem. När klockan blivit sex och träningen är slut så åker vi hem till Elin och förfestar. Jag ska dock inte dricka eller med ut, bara vara med som sällskap innan. Och på lördag har lillebror uppvisning och på eftermiddagen ska jag på julbord. Avslutar sedan lördagen med att sova med bästa Axel.

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Vilka häftiga bilder, duktig du är på att fota!!

Svar: Tack så mycket Maria!!😘
Moa Nordqvist

2013-11-29 @ 20:16:55

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: