22 November


Två bilder från i somras med bästa syster
Har bloggat rätt bra i veckan. Eller? Haft fullt upp. I söndags efter jag slutade jobbet åkte jag hem till Axel och sov. I måndags lekte jag med Elin innan träningen. I tisdags gymmade jag med Alexandra innan träningen. I onsdags lekte jag med Caroline och vi sov över hos min mor, vi hade världens sämsta natthumor och allmänt trevligt. I torsdags (igår) så köpte jag med labba och åt hemma hos Alexandra och slutade dagen med träning på Oscaria, och sov över hos henne. Imorse var de segt att komma upp, var allmänt seg och trött. Påväg till bussen såg jag min faster åka förbi mig och jag fick skjuts till skolan istället för att ta bussen, det var skönt. Tack för de!! Ikväll sover jag hos Axel och imorgon förmiddag ska jag städa kontoret innan jag åker vidare till Sibylla och jobbar. På söndag förmiddag ska jag träffa min efterlängtade Vega som jag inte träffat på över 2 månader!! Sjukt. Och på kvällen jobbar jag igen. Så min vecka fortsätter att vara fullspäckat. Precis som alltid. Hoppas ni har de bra. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Det var bara roligt att få träffa dig en stund :o))) Hoppas helgen blir bra trots en massa måsten...

Svar: Jadå den blir nog bra, hoppas du också har/har haft en bra helg :*
Moa Nordqvist

2013-11-23 @ 11:52:33

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: