16 Maj

Har inte uppdaterat på några dagar och det beror på att jag konstant haft något att göra. Har jobbat sen i måndags direkt efter skolan och slutat sent på kvällarna. Nu kom jag precis hem från Idas dagis där dem har haft sommar "fest" de bjöds på sånger, korv och fika. Min lilla Ida var så duktig. Det dagiset som Ida går på praktiserade jag på i 8 veckor för er som inte visste det. Så det var inte bara Ida som jag träffade idag. Träffade massa utav mina barn. En utav dem sprang till min famn och gav mig en låååång kram. Åh jag blev så rörd. Nästan så att det kom en tår. Mina små♡. Nu ska jag plugga natur och svenska, det är ju mindre kul men det måste ju också göras. Hoppas ni har det bra!

Jag, Ida och Minna, mina favoritisar 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: