30 Mars

Påskharen kom med godis imorse
Nu är påsken 2013 avklarad och väger numera 100 kg mer. Har iallafall haft en bra dag. Vaknade bredvid älskling, åt frukost, duscha, gjorde oss iordning och sedan mös vi bara fram tills hans farmor kom och hämtade honom. Gick direkt då vidare till min farmor och en stund senare kom släkten och vi åt påskmat. Stannade kvar där tills halv 5 någon gång då vi åkte vidare hem till farfar och åt middag där. (Mycket ätande idag ja) åkte ifrån farfar runt 8 och då åkte jag direkt hem till Linda och mös med henne och Sofie. Dem åt mat, grillat. Och jag smakade lite och det var supergott. Efter maten så satte vi på en film och innan den tog slut så tog jag och Sofie och satte oss i varsin bil och åkte hem. Och nu sitter jag här i sängen och är såååå redo för att sova. Hoppas ni haft en bra påsk.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: