17 Mars

10 SANNINGAR
 
▲ Jag har inte färgat håret på över ett år
 
▲ Jag dricker hellre vatten coola/fanta osv
 
▲ Jag har bara 4 veckors sommarlov i sommar
 
▲ Egentligen så skulle jag ta studenten om 3 månader
 
▲ Jag har sjukt mycket kläder, och använder knappt hälften
 
▲ Jag hade jättemycket finnar när jag gick på mellanstadiet-högstadiet
 
▲ Varje gång jag blir förkyld så blir jag beroende av nässpray och det är jättesvårt att sluta med 
 
▲ Jag måste ha öronproppar när jag sover över med kompisar, att höra folk andas är bland det jobbigaste
 
▲ Jag böt rum med min bror för flera månader sen och har fortfanrande inte fått tapetserat om
(har helekoptrar som tapet)
 
▲  Jag kollar instagram 4872349857492334792837491279 gånger per dag, typ
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: