13 Juni

En bildbomb från när jag sov över med mina bruds Alexandra och Elin i tisdags 
I  tisdags så mötte jag upp mina brudar på stan vid lunchtiden. Vi åkte sedan från stan runt 6, vidare hem till mig. Packade med oss godsaker och satte oss vid hjälmaren och hade det allmäns mys vid solnedgången. Halv 12 sprng vi sedan därifrån när vi såg en varg springe på bron en bit brevid oss, riktigt läskigt men ändå coolt. När vi kom hem till mig la vi oss i sängen och somnade till Eva & Adam filmen. Dagen därpå åkte vi in mot stan på förmiddagen för att jag skulle till en salong för att fixa till mina ögonbryn. Sedan åt vi mat och jordgubbar hos Alex och när klockan slog 4 åkte jag därifrån för att åka hem och fixa mig för att åka mot kusins skolavslutning. Men redan i kyrkan så började jag känna mig hängig, och när jag kom hem la jag mig i sängen och tog tempeln där det visade 39,7 i feber, YAY. Så är sängliggandes idag också men känner mig dock mycket bättre! Ska försöka ta mig iväg till Oscaria sen för att träffa nya lagen. Är nu med i senior fortsättningsgruppen, spännande! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Larsson

Vad mysigt ni verka ha det! Mina favoritflickor ❤

Svar: <3
Moa Nordqvist

2013-06-13 @ 15:35:43

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: