24 Februari

Igår var jag och mina syskon med i tidningen på hey-baby sidan för att vi fått en lillasyster (5 månader sen nu)

Idag är det träning vid 4 som gäller, men innan dess ska jag bara ta det lungt, så himla skönt. Det var väldigt väldigt länge sen jag var hemma och bara tar det lungt och gör ingenting. Välbehövligt kan jag säga. Ligger för tillfället i sängen, har kollar på någon ny dokumentär och ätit frukost sen jag vaknade. Vi har främmande utav en "granne" som bor en bit här ifrån. Hoppas vi ska bjuda på något gott för jag är fikasugen. Efter träningen åker jag hem till mamma och sover där i några veckor som jag skrev igår. Men jag åker hem till far på helgerna. Så vet inte hur mycket jag kommer blogga just nu men ni får stå ut helt enkelt. Puss & kram, hoppas ni får en fin söndag!
 

Kommentarer
Postat av: elin

ni är ju allihopa magnus nordqvist ungar, det är ju en sak som är klar!

Svar: Tack det tar jag som en komplimang hihi
Moa Nordqvist

2013-02-28 @ 12:36:43
URL: http://justmeelin.webblogg.se

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: