1 Februari

3 härliga bilder från Grekland 2012, jag saknart så!

Har bloggat dåligt (vet) men har inte haft tid alls. I torsdags var jag med Axel efter skola, vi åkte upp på stan och jag beställde en tröja som jag ska få av Axel i julklapp, haha sen julklapp. Visar tröjan lite mer när den har kommit. Efter vi gjort det så köpte vi med Labaugette och åt hemma hos Sofies i lägenheten, efter vi ätit kom Sofie hem och då kollade vi på någon film som hon hade hyrt, och därefter åkte Axel hem.
Idag så slutade jag skolan vid 4, åkte direkt upp på stan för att möta upp mina saknade och bästa tjejer Sofia, Vega och Celia! Vi åt på Labaugette, pratade och hade det mysigt. Följde sedan med Sofia hem och kollade hur hon har det i sin nya lägenhet, stannade där ett tag och hade det jättemysigt. Hennes mamma kom in med vindruvor och mat till hennes rum så sött! Så om jag ska förkorta min dag så har den varit bra och hur mysig som helst! 
Imorgon blir nog inte heller så tråkig, inte på eftermiddagen iallafall, ska städa rummet och kontoret på förmiddagen och på eftermiddagen så ska jag ha lagkväll med mitt braiga lag och efter det så följer bästa Elin med mig hem och sover. Nu ska jag gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet sen sova, godnatt på er. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: