25 December

Imorse köade jag och fis till elgiganten för att kolla iPad till henne. Ca 200m lång kö klockan 8 mitt på morgonen var inte så frästande och det var egentligen inte meningen att jag skulle köpa en MacBook men jag kunde inte låta bli, eftersom jag så länge velat ha den så körde jag YOLO. Fis körde också YOLO och köpte en hon med eftersom alla iPads var slut. Just nu sitter vi på mitt golv på rummet och bekantar oss med våra nya leksaker. Vi ska lana hela kvällen, coola. SIMS ska vi spela. 
Imorgon ska jag upp fett tidigt och gå på mellandagsrean (mest för att byta saker) och sedan ska jag packa för på fredag åker jag till Halland. Skulle egentligen åkt imorgon men blev lite ändrat.
 

Kommentarer
Postat av: Gissa vem?

Fin dator

Svar: Axel eller Alex
Moa Nordqvist

2014-01-02 @ 21:12:49

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: