13 Augusti

Idag får det bli ett inlägg utan bilder, täknte bara kortfatta gårdagen och berätta vad som händer idag.
Igår började jag dagen med en frukost hos Axel, han åkte och jobba tidigt så jag stannade kvar hemma hos honom ett tag tills jag skulle träffa Vega och Sofia på stan för en fika. På Soleo satt vi över en timma tills jag skulle åka hem och äta för att sedan dra vidare till lek o buslandet tillsammans med min broder, 2 kusiner, och två fastrar. Hann även med att göra mina ögonbryn på Kerstin Rapps då det fått återbud av någon annan. Även Alexandra var med. När jag kom hem böt jag om till springkläder och cyklade till markaspåret med Minna i spöregnet och kötta 5km för att sedan cykla hem i spöregnet. Efter en välbehövd dusch satte jag på mig mina myakläder och åkte hem till Sofie och avslutatde dagen där med pippilångstrump filmen, underbart.
 
Idag ska jag träffa Alexandra på stan efter hennes körlektion och köpa med labba hem till henne om ha myspys. Klockan 17.00-22.15 jobbar jag och efter det åker jag hem till Alexandra igen och sover hos henne.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var mycket du hann på en och samma dag Mosan :o) Vilka kämpar ni är, du o Minna!!!

2013-08-13 @ 20:32:36

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: