11 Augusti

Liseberg med mina brudar var g r y m t. Vi åkte det mesta och röjde stället, B&J glass hann vi också med att äta två gånger, hade nästan glömt bort hur gott det var. I bilen sjöng vi högt till gamla låtar både på vägen upp och ner. När vi kom till Örebro avslutade vi dagen med en smoothie på mc. Vi körde sedan hem Alexandra och mötte upp Axel. Jag Axel och Elin åkte då vidare till mellringeskolan där Axels kompisar var och även Elins pojkvänn. Umgicks med de en del av kvällen/natten. myspys. Vi åkte hem till mig runt halv 3 på natten och Elin och Axel sov över hos mig så jag slapp sova ensam. Igår vaknade vi sent och jag städade kontoret och jobbade även på Sibylla då en av tjejena fick feber. Idag fyller min kusin Celina år. Grattis till dig ♡ Så ikväll blir det kalas hos henne och efter det åker jag vidare till Axel! Ha en bra söndag alla!
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: