7 April

Bilder från igår när jag hade mys med fis och kollade på tsatiki 
 
Har inte bloggat på ett tag så tänkte berätta vad jag haft för mig i helgen. I fredags efter skolan så mötte jag upp Sofia och Vega, vi åkte hem till mig och åt mellis, åkte sedan till Ica Maxi och köpte frukt och köpte choklad. Åkte hem till mig igen och lagade taco och så kom Celia också. Efter maten så kollade vi lite på let´s dance (mest prat) åt samtidigt frukt med smält choklad! Lite senare åkte vi ut på en raggar-runda och sedan gick vi ut till mitt rum och pratade i timmar, mina fina tjejer! ♡ Igår umgicks jag med Sofie som jag skrev där uppe. Vi städade hela förmiddagen och vid lunch åkte vi och köpte Labaugette med Minna också. Efter maten spelade vi kort en låååång stund och sedan var det dags för kvällsmat och då åkte vi hem till mig och fick pommmes med fläskfile beasås och sallad, inte dumt! Vi avsluade kvällen sedan med frukt och filmen tsatsiki! En mycket bra helg enligt mig!

Kommentarer
Postat av: Celina

Vad är det där gula för frukt ?? :-D

Svar: Persika i burk! :D
Moa Nordqvist

2013-04-07 @ 11:50:25

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: