16 April

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det lillebrors Max födelsedag, hurra hurra hurra 
Just nu är Max på dagis men när han kommer hem ska han firas för fulla muggar, han fick välja mat så det blev spagethi och köttfärsås, standard haha. Idag blir han hela 6 år, min lille börjar bli stor nu.
 
Igår och även idag har jag vari hemma från skolan och haft feber.. Febern är borta nu men känner mig seg och har ont i huvudet fortfarande men jag håller tummarna för att jag ska orka gå till skolan imorgon! Långtråkigt att vara hemma. Har inte varit sjuk på hur länge som helst, flera år sedan om man inte räknar med förkydlning då, men det kallar inte jag sjuk iallfall.  Hoppas ni andra är friska och krya.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: