13 April

Finaste sis 
Det är helg och det är så otroligt skönt! Dock har jag massvis att göra både hemma och i skolan men orkar verkligen inte. Åt labaugette med mina bruds efter skolan och på kvällen blev det utgång med bästa Sofia! Träffade på massa skojigt folk och hade grymt kul. Dock så tappade jag min 500-lapp någon gång under kvällen, klantigt.. När kvällen var över så tog jag och Axel en taxi hem till mig. Sov rätt dåligt och vaknade rätt tidigt så är sliten och seg idag. Men måste iallafall ta mig till kontoret och städa och även få lite plugg gjort. Tog ett bad med min älskade för en stund sen och lite senare så kom hans mamma och hämtade honom. Imorgon är det uppvisning i idrotthuset som gäller!
 

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh vad söt du är älskade syster♡♡

Svar: <3<3<3
Moa Nordqvist

2013-04-13 @ 21:57:06

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: