1 April - Dag 1

Kör på en 30-dagars lista denna månad!
Dag 01 - Fakta om mig + en bild på mig
 
Mitt namn är Moa Elin Nordqvist och bor i Örebro och går på Risbergska skolan. Jag städar ett kontor 2 timmar i veckan, ska snart börja jobba extra på Sibylla. Jag går på sporten Cheerleading och det är jätte skojsigt. På fritiden så tycker jag om att vara med mina fina kompisar och pojkvänn. Jag har skilda föräldrar, min mamma bor i Hovsta och familjen där består av syster Ida 5 år, mamma Mirjam, och mammas pojkvän Henrik. Jag bor hos min pappa Magnus på heltid i Stortorp där familjen besår av honom, hans tjej Linda, min bror Max, 5 år och min minsta syster Mindee, ett halvår. Jag har också en helsyster som är 13 år vid namn Minna, som jag står väldigt nära. Så mycket mer finns det väl inte att berätta om mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Trodde att jag också bodde i Stortorp...

2013-04-02 @ 11:51:30

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: