26 September

Min lilla älskling
Dålig uppdatering, men har haft fullt upp!
Måndags: Skola, efter den upp på stan, växla pengar, äta på labba med Elin, Minna och Moa, och sedan träning
Tisdags: Skola, upp på stan äta på Mc med Elin och sedan satt jag på körskolan tills 8 på kvällen och efter det kom Axel och sov hos mig.
Idag slutade jag vid 11.20 men åkte därifrån vid 13.45.
Åkte upp på stan och kollade skor med Elin och Alexandra, hittade ett par jättesnygga som jag funderar på att köpa imorgon, det kommer dock svida i plånboken..
Får helt enkelt se imorgon hur det blir!
Jag och Elin tog 14.30 bussen hem till mig, åt macaroner och korv.
Och nu sitter vi i mitt rum och har nytt pluggat massor.
Klockan 19.00 är det träning som gäller men innan det ska vi gå ut med hunden.
Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Moa Larsson

Fin blogg du har!
Och Gud så söt eran syster är!!:)

Svar: Tackdetsamma Moa och tack ja det tycker jag också!! :)
Moa Nordqvist

2012-09-26 @ 20:25:44
URL: http://Moalarssons.devote.se

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: