I'm alive

Japp, jag lever! Har bara så jävla mycket att göra och har knapp en ledig stund, och så kommer det se ut för mig i ungefär en vecka frammåt. Flera prov, läxor, teori, körning, kompisar, skola träningar, kakor osv.
Fan vad skönt det ska bli om några veckor när allt lugnat sig. Har tränat idag, och tänkte plugga lite naturkunskap men det gick sådär då jag bestämmde mig för att ge upp och fortsätta med det imorogn i skolan och efter skolan. Målade precis mina naglar röda också men det var så tantigt så tog bort det igen och nu håller jag på med manikyl. Ikväll ska jag lägga mig hyfsat tidigt och kanske slå på tv:n, var länge sen. Imorgon ska jag ha med mig 27 kakburkar till skolan till alla som köpt av mig och stöttat mig och mitt lag. Haha spännande och se hur det ska gå. Nejni, det händer inte så mycket mer spännande i mitt liv just nu än så.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: