17 November

Fick det här utav finsate pojkvänne, +choklad. Det kundet inte ha blivit bättre, du är bäst älskling.
Fick även present utav söta Grete igår. Axel åkte tidigt imorse, när jag vaknade hjälpte jag Grete med hennes nya tavla, när den var klar gick vi till farmor Margareta och åt frukost och spelade schack.
Pappa och Minna kom och hämtade mig vid 12, dp åkte vi till marieberg och köpte jacka till Minna och åt lite lunch, så mysigt. Runt halv 4 kommer Magda till mig, då ska vi köra och sedan plugga teori.
Min lilebror sa nyss till mig. - Moa, vet du vem jag ska bjuda på mitt kalas? - Gangnam style 

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Mysigt med lite pappatid!

Svar: Ja det är vekligen mysigt!! Inte ofta det händer.
Moa Nordqvist

2012-11-17 @ 19:52:07

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: