1 November

Idag är det första november, och bara 8 dagar kvar tills jag bli 18!
Kan inte riktigt förstå att jag snart blir 18, det känns bra!
Klockan halv 10 imorse ringde Magda och fråga om jag kunde köra, och självklart kunde jag det.
Då var det bara att stiga upp ur sängen och klä på sig, slänga i sig en banan, borsta tänderna och10 minuter senare stod hon här ute på parkeringen. Bästa Magda, hon är så himla snäll och bra!
Körde runt lite i sörby och almby, gjorde säkerhetskontrollen och det gick bra.
När jag kom tillbaka pussade jag lite på min Axel innan han skulle hem. Margareta och Grete kom in och hälsa på bebis innan dom åkte igen. Och nu hade jag tänk att plugga (teori, historia och naturkunskap)
Men allt blir det nog ej idag men någon iallafall. Kanske skulle äta lite frukost också?

Kommentarer
Postat av: hehe

Ja tiden går fort när man har roligt hehe fattar du, du har haft roligt hela ditt liv hahaha. fin blogg hejdå

2012-11-02 @ 08:18:07

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: