30 December

Är ganska nyss hemkommen från ett par bra dagar i Halland med min käraste och hans familj.
Vi kom ner dit i dit i torsdags, jag Axel och Grete åkte pappas bil ner dit.
 
Torsdag: Firade lite jul och åt god mat på kvällen, Kyckling och potatis med beasås och sallad, mums.
Fredag: Vi åkte ner till deras släktingar och umgicks och åt mat, gick på stranden och på kvällen gick vi ut och åt på resturand i stan.
Lördag: Gick på stan och var jätte shopping-sugen men hittade då inget (som vanligt när man kan och vill shoppa) Så sa åt Axel att välja något som jag skulle köpa och det blev tröjan på bilden. Senare på kvällen kom Axels kusiner och vi åt hemmagjord pizza.
Imorse vaknade vi klockan 10 och började åka tillbaka till Örebro runt halv 11.
Ikväll ska jag och Minna ha myskväll, ska åka och köpa lite mumsigt sen när jag ska skjutsa in pappa till en fest.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: