26 December

Ovisad bild från julafton när Jalle öppnar sitt paket.
 
Imorse klockan 8 stod jag Minna utanför Media markt för att Minna skulle köpa en systemkamera. Vi åkte runt, spelade spel och lyssnade på musik för att fördriva tiden tills den skulle bli 10 och marieberg skulle öppna så vi kunde gå på mellandagsrean. Det var SÅ himla ovärt. Fanns bara skit och as mycket folk så det är inget jag rekomenderar precis. Köpte iallafall lite förvaring på Ikea till mitt rum så nu ska jag försöka hålla ordning i rummet. Ikväll tänkte jag ta ett varmt bad och bara ta hand om mig själv. Måste också packa ikväll för imorgon åker jag till Halland.
Ska berätta lite om gårdagen också. Jag vaknade upp brevid min älskling, vi låg kvar en timma och mös innan vi gick upp och åt frukost och duschade. När vi blev klara åkte vi till Axels farmor där hon hade främmande. Åkte därifrån när dom började äta, för att jag skulle till farfar och fira jul! På kvällen igår var det bestämmt att jag och fis skulle gå på bio men så blev det inte. Vi kände för att göra något roligt och busigt så vi satt fast ett rep i bilen med en pulka bakom så körde vi runt i ormesta! Kallt men kul! Vi tog en sväng förbi mc också.
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: