19 December

Gjorde pepparkakshus igår hemma hos farfar med släkten min. 
Varje år innan jul ses vi hos farfar och då får vi pynta vårat eget pepparkakshus som han har gjort!
Just nu är jag hemma i mitt rum. Men innan det var jag i Sofies lägenhet med Axel och lagade mat, falukorv och makaroner gjorde jag. Tror Axel blev mycket impad på min brända korv haha.. Ska åka iväg på träning sen som börjar 7 och slutar 9. Har igentligen "cheerleading lov" men vi ska ha en skoj träning idag, tycker jag blir ett bra slut, alltså årets sista träning. Imorgon är det jullov, satan så skönt. Slutar kanske runt 12 och då ska jag till marieberg med min syster och kanske pojke. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Fatma

åh :)

2012-12-22 @ 00:02:55
URL: http://fatmas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: