18 December

Fick bli en bild på mig och gosiga Mindee

Idag har varit en skön dag. Dagen började med naturkunskap. Men det var bara redovisning så det var rätt chill. Lunch efter det och det var julbord, jag hatar julbord men köttbullarna var goda!
Direkt efter maten åkte klassen tillsammans till strike för att bowla. Jag vann! Det var jätte mysigt att göra något sånt här tillsammans med klassen. Tack Fritidsprogrammet för att ni ordnade det här! Åkte förbi stan en sväng men tog bussen ganska snabbt till Sofies lägenhet. Kände mig pluggsugen så nu jag jag precis gjort klart naturkunskapen och massageuppgiften! Känns skönt. Har bara 2 inlämningsuppgifter kvar nu fram tills jullovet. Ska bli super skönt med lov nu känner jag! Om cirka en timma hämtar mamma mig här, då ska vi iväg och kolla på fotona som vi tog förra veckan, spännande. Ha det bra alla fina! ♡


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: