Strålande sol

Igår var det midsommar och tog bara bilden på mig och Minna och en massa bilder på vovven. Hade iallafall en super trevlig dag. Jobbade 4,5 timme på förmiddagen. Sen åkte vi till Ekhagen i Ekeby almby och dansade runt stången innan vi åkte hem till farmor. Där åt vi mat, spelade kubb, brännboll och ballongleken som gick ut på att man skulle spränga den andras ballong bakifrån som var fastknuten rund midjan, haha skitkul var det. Idag är jag ledig och det är bra väder för ovanlighetens skull, blev superförvånad för det brukar alltid vara dåligt väder när jag är ledig. Så just nu sitter jag ute i solstolen medans Axel klipper gräset. Senare blir det en tur till Stortorp tror jag.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: