Mitt år 2014

Gjorde du något i år som du inte gjort förut?
 
Tog studenten, köpte min första bil, handla på systemet, reste själv med mina vänner och var även på första utlandsresan med älsklingen. 
 
 

 Hur har ditt 2014 varit?

Väldigt bra, har haft fullt upp. 

 

Blev du kär i år?

Blev kär 2011.

 
Bästa köpet?

Lätt fråga, min BMW. 

 
 Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och disel.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla nära och kära, och USA resan som är bokad i Februari.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Cheerleader, L.A.LOVE, it's my birthday, can't stop dancin'.

Vem har du umgåtts med mest?

Axel, Minna, Elin, Alexandra, Sofie. Umgicks mest med vänner när jag gick i skolan, blir tyvärr mer sällan nu.


Har du haft ett förhållande under 2014?

Axel såklart. ♡

 Vart reste du under 2014?

London, Turkiet, Rhodos, och Kreta. 
 
 
Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?

En egen lägenhet som är på mina villkor. Och Axels ofc.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Firades dagen innan (en lördag) Bjöd hem alla mina älsklingsvänner, åt tacos, drack bål, åt snacks, åkte till krogen och avslutade kvällen på max hamburgarresturang. Dagen jag fyllde 20 jobbade jag.

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Inte mycket, satsat mer på engelskan kanske.

 

De bästa nya människorna du träffade?

Mina goa arbetskamrater hihi.

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?

Nu blickar vi frammåt, jobba på dig själv, må bra, träna mer, lägenhet väntar, ta dagen som den kommer!

 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: