6 Februari

Två bilder utanför badrumsfönstret och en bild på pappas nya skoter.
Har ni märkt att jag nästan bara lägger upp bilder på mat och natur? Mångas bloggar är fulla med egopics men det är inte riktigt min grej. Kan räkna på en hand hur många selfies jag tagit detta år. 
Idag har jag en väldans lång sovmorgon. Börjar 14.00 idag, och vid klockan 19.15 tar jag helg. Är ledig denna helg. Ska till Axel ikväll och sova och sedan träffa Alexandra imorgon och efter det till mor och sova. Blir nog en mysig helg. Ska nog ta med mig kameran och försöka ta lite bilder. Endast en vecka kvar idag tills vi åker till stockholm för att övernatta där en natt innan vi sätter oss på flyget till USA.
Trevlig helg.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: