9 Mars

 
Goddag alla mina vänner, visst är det fint väder ute?! Hoppas er helg har vart bra, för det har min vart. Dock har den gått suuuuperfort. I fredags besiktade jag bilen som tyvärr inte gick igenom, men de var ingen fara för de var inte så stora grejer. På kvällen tränade jag mina småtjejer och sedan åkte jag hem till Axel och hade tacomys. I lördags så åkte jag till kontoret och städade på förmiddagen, passade även på att tvätta/städa bilen så nu är den fräsch, händer typ 2 gånger per år. Åkte sedan hem och gjorde iordning mig innan jag åkte till marieberg med Axel, sov hos honom även denna natt. Pussade hejdå till hjärtat förut, fick lite separationsångest när jag vet att vi inte kommer att ses på hela veckan. Nu ska jag städa mitt rum och vid klockan 16 börjar jag jobba och slutar 22.15 och sen är det bara att välkomna måndagen igen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: