5 Juni

Godkväll alla mina jätte många läsare.
Idag har varit en sådan där dag där kännt mig lite mer vuxen än vanligt. Jag startade dagen med en arbetsintervju och när den var slut hälsade jag på min far snabbt på hans jobb innan jag for till laxå för att jobba. När jag jobbat klart och åkte hem köpte jag med sen lunch från Sibylla. Städade, tvättade och tog disken hemma innan jag packade min väska och åkte upp på stan för att kika på en byggrupp på marknadsafton som uppträdde, en byggrupp från mitt fina lag fire var de som uppträdde och det var superduktiga precis som vanligt. När showen tagit slut åkte jag hem till Axel och är alltså hemma hos honom nu och blir kvar tills imorgon, förmodligen till lördag. Ha en mysig långhelg för det ska jag hihi.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: