19 Januari

Precis ätit frukost, idag var de far som bakade scones. Helgen har vart bra men gått för fort om ni frågar mig. I fredags var jag hemma med mina två kompisar Alexandra och Elin, Minna hade Moa här så de blev en riktig tjejlkväll. Jag var lite barnvakt åt Mindee också, men hon la sig och var så duktig vid sju. Vi åt pizza, spelade kort, sminkade varandra och åt massa godis. Runt 10 åkte jag och mina brudar in mot stan och busa lite innan jag far hem till Axel och mös med honom. En sjukt bra fredag med andra ord. Igår (lördags) så städade jag kontoret och jobbade ett sex timmars pass på Sibylla. Idag hade jag tänkt att städa och rensa rummet lite, kanske rensa garderoben? Lite sugen på de, vill ha mer utrymme men tror inte att jag har något som jag vill bli av med dock. Om Sandra hinner ses idag så ska jag även träffa henne. Och ikväll åker jag hem till Elin och sover där med henne och Alexandra, och även Frida blir med en stund. Puss

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: