10 sanningar

- Jag har velat skaffa barn i många år och hade jag bestämt hade jag redan varit tvåbarnsmamma

- Jag har sjukt dåligt minne, någon kan be mig om något på jobbet sen när jag är påväg att göra det kan jag glömma bort och fortsätta med något helt annat

- Samma sak gäller när man pratar gamla minnen och jag kommer oftast inte ihåg nått, jätte tråkigt faktiskt haha..

-Jag hatar att ha massa saker på min "to do list" så jag tar alltid tag i saker som behövs göras på en gång 

- Jag gick ett extra år på gymnasiet, gick först RMS (räddning miljö och säkerhet) vilket var super kul men för mycket plugg så bytte sedan till barn och fritid

- På barn och fritidsprogrammet träffade jag min kärlek Axel och vi har sen första året på gymnasiet hållt ihop

- Jag är sjukt sugen på att Renovera lilla badrummet, jag håller på att spara ihop till det nu 

- Min katt Lo går alltid och lägger sig samtidigt som mig och somnar alltid bredvid mitt huvud och på morgonen kommer hon upp på mitt bröst och vill bli klappad, så mysig 

- Det snyggaste jag vet är killar med lockigt hår

-Det osexigaste jag vet är killar som har långt hår (tofslångt)



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: