Helgen

Hitta katten
Hej allesammans min helg har varit super bra, jag hoppas att eran också varit det. I fredags så hämtade jag upp Frida och Alexandra direkt efter jobbet och åkte hem till mig för att hämta lite sovsaker, åkte in till stan igen, köpte med oss snabbmat och godis hem till Alex. Satt hela kvällen vid köksbordet och prata ikapp om allt vi missat. Hade en väldigt kul och mysig fredagskväll med dem. Sen somnade vi sött alla tre i samma säng. På lördagen hann vi umgås en stund på morgonen innan jag skulle iväg på jobb. Efter jobbet åkte jag hem och tog en hemmakväll. Idag, söndag så har jag städat kontoret, gått en sväng på stan med Alexandra, Sofie och Felicia. Åkte vidare till Kvarntorpshögen med Sofie och Sandra, gick tre varv i trappan och körde slut oss på utegymmet. Efter det har jag hunnit komma hem, duscha, ätit tacos och spelat med andra ord. Kan stolt säga att jag vann båda gångerna. Imorgon är jag ledig och behöver verkligen börja packa nu. Så imorgon ska jag packa hela dagen och på kvällen träffa Carro om jag inte tog helt fel på dag(?) Vi hade iallafall tänkt gå på bio. Nu ska jag avrunda här.
Puss & Kram.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: