29 Mars

IGår var min sista dag på fridhemsskolan, skönt att få komma tillbaka till skolan och träffa alla vänner men ändå så kommer jag sakna alla mysiga barn och personal på fridhem. Jag fick detta ↓ super fina brev när jag slutade, och även ett presentkort på sf bio och massa fina teckningar. På kvällen igår gick jag, Axel och familjen över till Melinda som bjöd på god mat, hon fyllde 30 i torsdags! Nu ska jag snabbt göra iordning mig för om en kvart kommer Sofie och hämtar upp mig sen ska vi till marieberg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Faster Maria

Oj vilket jöttefint kort, undra vem på Fridhem som är så pysslig...

Svar: Ja visst var de, de är Linda. Nya läraren i 1-2:an som gjort de:)
Moa Nordqvist

2014-03-30 @ 20:37:17

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: