1 December

Igår var jag och Linda i huvudstaden, vi bilade ner dit för lite shopping. Super mysig dag, vi passade även på att träffa Micaela som numera bor där. Shoppingen ↓
En lite kortare kavaj från h&m och en mysig kofta från gina tricot
Strumpbyxor och vantar från h&m
Två par lite finare byxor från Zara
Två par till byxor som jag inte minns vad affären hette
Två par mössor från Lager 157, köpta här i Örebro men jag visar dem också 
Köpte också en julklapp, har bara en julklapp kvar att köpa nu, skönt att bocka av en massa julklappar.
När stan hade stängt och jag och Linda skulle åka hem åkte åt fel håll, alltså mot gävle. Blonda som vi är märkte vi inte förens efter 15 mil att vi inte var påväg hem utan bort från Örebro. Men det var ju en upplevelse det med, vi fick oss ett gott skratt i bilen iallafall. :)
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg?

Skriv här: